Хворі співробітники і зношені вагони. У "Київпастрансі" пояснили причину збоїв роботи міської електрички

Подібні збої відбуваються вже не вперше.

На Троєщині сталися збої в роботі міської електрички. Як повідомляли ЗМІ, від самого ранку 20 лютого на станції "Троєщина-2" спостерігалося велике скупчення людей. Багато з них не змогли потрапити всередину вагонів, щоб зранку дістатися пункту свого призначення. 

Найвідчайдушні випробували себе у небезпечній ролі "зачеперів" - люди просто чіплялися за останній вагон.

Міська електричка у "годину пік" проїжджала столичну Троєщину без зупинки

Міська електричка у "годину пік" проїжджала столичну Троєщину без зупинки

У КП "Київпастранс" у відповідь на запит ТСН.ua пояснили, чим обумовлені затримки поїздів міської електрички та їхнє нечасте курсування. У комунальному підприємстві розповіли, що станом на 20 лютого щоденно працюють 9 електропоїздів, і наразі бракує необхідної кількості локомативних бригад через різні обставини, зокрема через збільшення випадків сезонних хвороб, а також технічних несправностей потягів електрички. 

Крім того, декілька поїздів курсують зі зменшеною кількістю вагонів - до чотирьох одиниць, через повну зношеність колісних пар на відчеплених вагонах. "До 2014 року більша частина колісних пар та їх комплектуючі для України, виготовлялися на підприємствах РФ та підприємствах, які нині пеербувають на територіях ОРДЛО. На сьогодні українські виробники даної продукції не в змозі одночасно задовольнити всі потреби залізничних підприємств України по випуску та ремонту колісних пар", - пояснюють у підприємстві.

Нагадаємо, міська електричка Києва від 9 грудня 2018 року курсує за новим розкладом, з яким можна ознайомитись за посиланням

"Київпастранс" та "Укрзалізниця" звинувачують один одного у збоях роботи міської електрички

"Київпастранс" та "Укрзалізниця" звинувачують один одного у збоях роботи міської електрички

Повʼязані теми:

Наступна публікація