Під час проектування терміналу D чомусь забули виділити місце для пунктів харчування.
В аеропорту "Бориспіль" просять відлітаючих звернути увагу на те, що головним тепер став термінал D, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.
Керівництву аеропорту "Бориспіль" нарешті вдалося завантажити новий термінал D, який після Євро-2012 стояв пусткою. Зараз у ньому велелюдно, працюють всі стійки, а на пероні чекають десятки літаків.
Найбільший авіаперевізник України МАУ також перебрався на нове місце. Відтепер Міжнародні авіалінії України за кордон літатимуть з терміналу D.
Водночас МАУ залишиться і в терміналі F, звідти літатимуть усі чартери.
Взагалі найближчим часом у "Борисполі" все зміниться. Звичний для пасажирів термінал B перевозитиме пасажирів по Україні. F віддадуть лоу-костам та під чартери. D - основний термінал для міжнародних перевезень.
Президент авіакомпанії МАУ Юрій Мірошников переїздом задоволений через більшу площу та пропускну можливість. Але, як завжди, є незручності.
"Ми сьогодні не можемо забезпечити нормальний транзит доместік-інтернешнл і інтернешнл-доместік, а для нас це дві третіх пасажиропотоку. Говорилося про структуру харчування тут. Це для нас спільний з аеропортом біль", - зауважив президент авіакомпанії МАУ Юрій Мірошников.
І справді, у терміналі D немає жодного ресторану чи навіть кафе. На випадок затримки рейсу через, наприклад, туман, сніг чи ожеледицю, авіакомпаніям навіть ніде погодувати пасажирів. Керівництво аеропорту погоджується, що з цим є проблеми, так само, як і з трансфером - недогледіли проектувальники.
"На жаль, цей функціонал з самого початку не був передбачений. Це найголовніший головний біль. У найближчий час ми організуємо мобільні пункти харчування, які повністю покриють потреби пасажирів у харчуванні", - запевнив гендиректор ДПМА "Бориспіль" Антон Волов.
Після банкрутства "Аеросвіту" МАУ залишилися єдиним великим авіаперевізником України. Цього року компанія планує придбати ще 5-7 літаків і перевезти понад 4 млн пасажирів. Але поки що взаємини між МАУ та аеропортом "Бориспіль" залишаються складними.
МАУ готові самі і ресторани відкрити, і облаштувати трансферну зону, але дозволу вони не отримують. Деякі питання взагалі вирішують через суди.
Хоча обидві сторони й переконані, що скласти конкуренцію на світовому ринку головний аеропорт країни й найбільша її авіакомпанія зможуть тільки разом.
Кореспондент ТСН Олександр Загородний