Київська міська рада підтримала громадську ініціативу і зробила крок до принципового підвищення якості послуг з утримання будинків і прибудинкових територій.
Про це повідомив голова правління Центру захисту прав громади Голосієва Арсеній Пушкаренко. "Рішення Київради було ухвалене під тиском громадськості, яка вимагає прозорого ціноутворення в ЖКГ та контролю за наданням уже оплачених послуг, - заявив А. Пушкаренко. - Ми добивалися цього рішення з 2017 року".
Зокрема, Департаменту житлово-комунальної інфраструктури КМДА доручено провести публічне обговорення минулорічного підвищення комунальних тарифів. Очікується, що відповідний підрозділ виконавчої влади надасть вичерпне економічне обґрунтування зростання тарифів та відзвітує про реальні обсяги й рівень якості наданих послуг, починаючи з 2009 року.
"Підвищення комунальних тарифів в 2017 році викликало чимало запитань у киян і змусило нас провести аудит надання таких послуг, - коментує Арсеній Пушкаренко, голова правління Центру захисту прав громади Голосієва. – До квартплати включені 17 обов’язкових послуг. У період з 2012 по 2016 рік 16 із 17 послуг були надані не в повному обсязі, а третина послуг не були отримані киянами взагалі. Зокрема, на послуги з прибирання під’їздів витрати були скорочені за чотири роки на 55%, хоча в цей період відбулося зростання мінімальної заробітної плати – основної витрати в цій категорії послуги".
Результатом громадського аудиту стали пропозиції до Київради щодо посилення контролю за якістю, своєчасністю та обсягами послуг з обслуговування житлових будинків та прибудинкової території.
“Департаменту житлово-комунальної інфраструктури КМДА вже доручено у тримісячний термін розробити Комплексну програму принципового підвищення якості послуг з утримання будинків та дієвого механізму контролю за їх наданням. Громада активно долучатиметься до розробки даної Програми”, - підкреслив голова Правління “Центр захисту прав громади Голосієва” Арсеній Пушкаренко.