Проект, який уже перетворився на мем, нарешті наблизився до реалізації.
Будівництво нової гілки київського метрополітену розпочнеться після узгодження всіх проектних документів і виділення на цей проект кредитних коштів. Про це заявив мер міста Віталій Кличко, повідомляє Радіо Свобода.
Він розповів, що наразі триває погодження "дорожньої карти" з представниками китайської компанії China Pacific Construction Group, котра зголосилася реалізувати проект із прокладання підземки. Детальний план має врахувати позиції обох сторін та відобразити всі етапи будівництва.
За словами мера, будівництво оцінюють у 2 млрд доларів, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту пропонується забезпечити за рахунок кредиту від китайських фінансових установ. Роботи ж мають розпочатися одразу після добудови Подільсько-Воскресенського мосту. "Дуже добре, що такі всесвітньо відомі компанії починають співпрацю з нами. Я в свою чергу особисто виступаю гарантом захисту інвестицій. Впевнений, що до кінця цього року ми підготуємо всі необхідні документи. І почнемо працювати", – зазначив Кличко.
Також він заявив, що за проектом будівництва нової лінії метрополітену її протяжність сягатиме 30 кілометрів, а маршрут складатиметься з 13 станцій. Крім того, передбачається побудова пересадочної лінії протяжністю 1 кілометр між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією метро. Для потягів спорудять два електродепо – основне "Троєщина" і друге "Гатне". Як передбачається, будівництво триватиме п’ять років.