Два депо, 13 станцій, міст через Дніпро: Кличко розповів, яким буде метро на Троєщину

Два депо, 13 станцій, міст через Дніпро: Кличко розповів, яким буде метро на Троєщину

Фото: ProZorro

Проект, який уже перетворився на мем, нарешті наблизився до реалізації.

Будівництво нової гілки київського метрополітену розпочнеться після узгодження всіх проектних документів і виділення на цей проект кредитних коштів. Про це заявив мер міста Віталій Кличко, повідомляє Радіо Свобода.

Він розповів, що наразі триває погодження "дорожньої карти" з представниками китайської компанії China Pacific Construction Group, котра зголосилася реалізувати проект із прокладання підземки. Детальний план має врахувати позиції обох сторін та відобразити всі етапи будівництва.

"Годують обіцянками": чи вірять жителі Троєщини в будівництво нової станції метро

"Годують обіцянками": чи вірять жителі Троєщини в будівництво нової станції метро

За словами мера, будівництво оцінюють у 2 млрд доларів, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту пропонується забезпечити за рахунок кредиту від китайських фінансових установ. Роботи ж мають розпочатися одразу після добудови Подільсько-Воскресенського мосту. "Дуже добре, що такі всесвітньо відомі компанії починають співпрацю з нами. Я в свою чергу особисто виступаю гарантом захисту інвестицій. Впевнений, що до кінця цього року ми підготуємо всі необхідні документи. І почнемо працювати", – зазначив Кличко.

Також він заявив, що за проектом будівництва нової лінії метрополітену її протяжність сягатиме 30 кілометрів, а маршрут складатиметься з 13 станцій. Крім того, передбачається побудова пересадочної лінії протяжністю 1 кілометр між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією метро. Для потягів спорудять два електродепо – основне "Троєщина" і друге "Гатне". Як передбачається, будівництво триватиме п’ять років.

Фото: ТСН.ua

Повʼязані теми:

Наступна публікація