Аеропорт "Київ" звинуватив НАБУ в інциденті з літаком Bravo

Аеропорт "Київ" звинуватив НАБУ в інциденті з літаком Bravo

Фото: avianews.com

Керівництво аеропорту перебувало у заручниках.

Керівництво аеропорту "Київ" ім. І.Сікорського звинуватило співробітників НАБУ у інциденті, який стався з літаком Bravo.

Про це інформує прес-служба летовища.

Там нагадали, що керівництво КП МА "Київ" і компанії "Мастер-Авіа" 19 годин утримували у власних кабінетах без засобів зв'язку та можливості координувати роботу аеропорту.

"Таким чином була заблокована робота як комунального підприємства, так і приватної компанії "Мастер-Авіа", що займається розвитком й обслуговуванням аеропорту", - йдеться в повідомленні.

Наслідком дій НАБУ стала неможливість запобігти аварії, що сталася з літаком авіакомпанії Bravo, який виконував рейс Анталія – Київ.

"Під час посадки в сильну грозу літак із 169 пасажирами на борту викотився за межі злітно-посадкової смуги. Ситуація ускладнювалася підвищеною загрозою вибуху: на борту літака знаходилося 4 тонни авіаційного пального. У цей час керівництво аеропорту, яке, по суті, перебувало в заручниках у силовиків, не мало можливості вжити відповідних до погодної ситуації заходів. Завдяки злагодженій роботі рятувальних служб аеропорту ситуацію вдалося втримати під контролем і в результаті інциденту ніхто не постраждав", - повідомили у летовищі.

Така подія трапилася вперше за 94 роки діяльності аеропорту.

"Команда аеропорту "Київ" вважає своїм обов'язком попередити, що в разі повторного блокування роботи об'єкта силовими структурами з метою гарантування безпеки пасажирів і екіпажів обслуговування рейсів буде призупинено. Пріоритетом для підприємства залишиться безпека пасажирів", - попередили у аеропорту.

Ексклюзив ТСН: жорстка посадка літака в аеропорту "Київ"

Ексклюзив ТСН: жорстка посадка літака в аеропорту "Київ"

Нагадаємо, 14 червня літак української компанії Bravo Airways не зміг впоратися з бурею та зливою і при посадці викотився за злітно-посадкову смугу. Пасажири, які летіли з Анталії, у шоковому стані. Скаржились на байдужість до них з боку авіакомпанії і працівників аеропорту. З льотного поля забрали пізно, начебто навіть не нагодували. 

Аварійна посадка в аеропорту "Київ": пасажири скаржаться на байдужість з боку авіакомпанії

Аварійна посадка в аеропорту "Київ": пасажири скаржаться на байдужість з боку авіакомпанії

Повʼязані теми:

Наступна публікація