Столична підземка перевезла уже майже 20 мільярдів пасажирів.
Найзавантаженіша у Європі столична підземка святкує шістдесяту річницю. Журналісти ТСН відшукали "діряву" станцію і з’ясували, чому, аби сходити в туалет у метро, потрібна повітряна атака.
Про це йдеться 6 листопада у сюжеті ТСН.19:30.
Так, станція "Університет" відкрилася 6 листопада 1960 року. Вона стала найпершою станцією метро у Києві. Тоді вухань, на якого скидається мапа київського метро, не мав ані рук, ані ніг – лише плечі. П’ять станцій, якими усе й обмежувалося.
Відтоді столична підземка перевезла майже 20 мільярдів пасажирів. Двічі населення усієї земної кулі й цілу Азію на додачу. Щоденний потік людей виріс із десяти тисяч до понад мільйона.
У візерунках на станції назавжди застигла хрущовська сільгоспреволюція – соняхи і кукурудза. Мармур для стін везли з самого Уралу – він подолав 2,5 тисячі кілометрів.
Вбиральні у метро завжди зачинені. Єдиний шанс потрапити в туалет у метро – це щоб нагорі почали вибухати бомби. Тоді вся станція стане гігантським бомбосховищем. На рейки покладуть спеціальні дошки, а людей запустять усередину тунелів. Там є законсервовані артезіанські свердловини з водою і дуже старі вбиральні – чоловічі й жіночі. Але, на щастя, за 60 років ними ніхто так і не користувався
Поблизу станції "Дніпро" у 1960-ті була дірка розміром з цілий вагон. Коли станція була кінцевою – вагони підіймали знизу, де зараз шосе, на 10 метрів вгору, формували у поїзди і відправляли на маршрут.
Найглибшою станцією не лише київської, а й усіх європейських підземок лишається "Арсенальна". Шлях нагору займає вісім хвилин.